Saturday, February 25, 2012

Saudara mara yang Hadir Pada Majlis Kak Jah

Inilah suasana bila dah berjumpa sanak saudara.... Yang ada tu sampai dah tak terlayan... 




Ni abah dan adik dia...merangkap pak cik aku ler... heehehheehhee tengah tunggu tetamu

Ini diantara orang Pulasan 2 yang datang masa majlis tu

Ni abah n adik dia jugak... yang sorang tu adik abah... yang sorang lagi  suami kepada makcik aku yang belah emak...

Ni cousin-cousin aku ler ni... 

Bergambar bersama pengantin

Bergelut je lah kerja diaorang ni

Tengoklah tu apa anak buah aku buat....haishhh....

Ni diantara saudara mara aku la ni.... nenek...makcik2..pakcik2... dan cousin2 aku

Sape yang lebih cute.....

Ni pulak mak tengah layan tetamu dari Jalan Pulasan Kota Masai

Bila firzanah dah bertemu dengan kawan baik dia dari Pulasan 2.... Aqish & Baby

Mak dan anak buahnya

Antara Cucu-cucu emak yang kecoh

Ni pun sedara mara jugak.... heheheehehehe

Ini pulak makcik2 kepada anak buah aku yang 5 orang tu...

Ni cousin aku n anak dia Adam

Ni pun Cousin aku jugak

Tembam nyer anak dia... bagi makan ape tu erk
Ketibaan pengantin lelaki... hmmmm uncle yang baru itam tu nak marah2 jer... tension aku deal ngan dia... last2 aku biar je dia cakap sorang2... langsung tak senyum. dah tau masuk kampung orang... buat lah cara macam tetamu..huuhhhh geram tau tak? Dah la penat2... dia cakap macam2...huhhhh... Sorry yer uncle... jangan wat mcm tu lg tau. nanti orang benci kita..susah... hehehehehehe

ni lak pakcik n makcik aku masa dah nak balik

Kesian oran kompang ni penat tunggu rombongan pengantin lelaki yang agak lambat sikit .

No comments:

Post a Comment

thanx for the comment...

Blogger templates

Popular Posts