Sunday, February 26, 2012

Snapping Time... Weeeee....


Sekali sekala berkumpul time kenduri kendara... Of course best gilerz2... Bergosip...ahakksss... Paling cepumas bile part sedara mara tanye aku bile lak time aku... Ohhooo..... tu kena lah tunggu dia. Apa-apa pun last week memang enjoy la. hehehehehehe..



Selamat Penganting Baru Idir & Fiza...
Semoga Happy & Berkekalan hingga ke akhir hayat... Amin...







Left snapping...
Smile.... :)
Sweet nyer...
Hehehehehhe tegak je duduk 2org ni
Kipas jangan tak kipas...
Apelah yang dibincangkan tu erk?
Wow.... Tingginya kek ni
Bukan Pak Usu je yang bersanding... anak buah pun nak bersanding gak...anak sape lah ni erk??? korek idung je keje dia..ahahhhaahhaa
Senyum yer...
Sanak saudara yang hadir

Tengok budak-budak ni...hehehehehe pantang pelamin takde pengantin...diaorang pon sibuk nak berposing jugak.
Seronok tengok diaorang happy jer kan...
Tanpa budak-budak ni...tak meriah majlis.hehehee







Hadoi.....pengantin lelaki lebih acting....
parah da ni.ahakkksssss...
Berangan ape tuh dir??
Sama cantik... Sama padan
Ni plak.... Makcik-makcik aku yang kecoh... kakak-kakak aku n cousin aku... anak-anak cousin aku... sempoi la....
Tapi kakak aku sorang tu da kenapa lak tutup-tutup muka tuh... bikin kecoh la dia ni... macam artis lak dia erk? hahahahahahahhaa.....

Add Wah.... dah kenapa lak along aku ni ternganga beso nih??? Lalat masuk mulut yong... heheheheheehe... cute lak snap orang tengah ternganga nih...


Nampak nature... Nampak suasana yang harmoni dan happy jer...

Hheehehehe... Cik Mah siap angkat tangan lagi...

Big Family
A....haaa... ni baru lah semua ready.... tapi tak berapa nak ready la...ade gak yang tengok tempat lain sebab memang sengaja aku snap time diorang bercakap. Yela semua memang mulut tak tau diam pon... Like it...ahahhhaakkkss..
Sempoi....
Candid lagi!!!!!!!!! be careful smue..heheheheehehe
Makan Time...
Cousin aku yang sorang ni lak sibuk melayan anak buah dia. Nak kawin dah kan... kene lah berjinak-jinak dengan budak kecik.. hehehehehee sementara makcik dia lom kawin lagi tuh... Kang dah kawin tak sempat da nak melayan anak-anak buah tu...
Hahhh...Ini mak cik aku ni... sweet tol muka cik yah ni...heheheehhehe... awet muda gitu... anak dah beso..tapi muka sweet... Agaknye sebab penangan tempe kot... hehehehehehee maklumlah... tokey kerepek tempe kat Panchor tu...heeeehehhee... kalau datang rumah dia memang aku space kan perut untuk tempe n whatever ulam-ulam tepi rumah dia.... terbaeeekkkk. Sebab tu lah dia awet muda je... takyah pakai produk mahal-mahal pun boley...
Ni muka makcik n anak buah... 2-2 sama cute..hehehhehehe
Tak tau duduk diam tol pengantin lelaki ni





No comments:

Post a Comment

thanx for the comment...

Blogger templates

Popular Posts