Tuesday, June 19, 2012

Kursus Induksi Siri 1/2012 YPJ

We have done all the activities!!!
YEEAAAHHHH.... good job friends....
Thanx pada semua yang terlibat secara langsung or secara tak langsung... Kitaorang memang enjoy kat sana... Bayangkanlah... kebun bapak sendiri yang tak seteruk tu pun jarang masuk... Ni kebun yang punye teruk n paya yang "WANGI" tu pun kita redah... Masuk paya baju putih... keluar dari paya baju dah bertukar kaler hijau coklat... Imagine je la kan...
Masuk hutan pulak pakai baju PLKN... never mind la kan... pakai kasut boot yang berat tu.... Jangan cakap kaki aku yang memang kulit nipis ni... terus mengelupas + tumbuh bintik-bintik berair... gatal... then bengkak2 pulak tu... dah lama tak kena macam tu... hadoi.... Ni pun belum OK lagi... hahahahhaha...


Dalam semua gambar ni memang gambar aku sorang je yang takde... 
Hehehehehe... memang aku tak nak pun..
because i have my own reason... n I know what I m doing even some people say aku ni buat keputusan terburu-buru... Tapi aku tak menyesal dengan keputusan aku..

Alamak... aku ni banyak cerita tentang aku je pulak... Ni diorang dok tertonggeng2 nak tengok peta konon nye... Padahal tak tau nengok pun... saje nak mnyibuk je tu... Aku pulak menyibukkan diri ambik gambar korang... Hehehehehe...kalau tak... takde pic2 korang ni tau tak??? Say thanx to pasni okey..kikikikikiki....

ala korang...takyah la guna compass tu... meh kita guna GPS je...lagi la senang.. boleh update2 lagi...heehehehe


dah berjalan tu tak takut tjumpa ular kan?hehehehehehe.. padahal ladang kelapa sawit la yang banyak ular...

No comments:

Post a Comment

thanx for the comment...

Blogger templates

Popular Posts