Tuesday, February 28, 2012

Di Majlis Perkahwinan Abong & Isteri....




cehhh.....control macho ler tuh...

ishhh....ade bau ketiak tak??? ohhhoooo......bau.... wekkk...wekk...

Tah apelah yang si abong tengok tuh... banyak sangat camera...huhhuhu

Bunga??? tak jeles pun... sebab aku pun dapat bunga gak pagi tu... bunga yang ke empat... hehehehehe

Orang lain amek gambar fokus kat pengantin je... aku???hehehehehe haruslah ade sekali tangan orang lain...tapi tangan je... saje nak nampakkan kewujudan orang lain... :)

Takpe... selalunya aku dapat bunga kaler pink... pagi tadi aku dapat bunga kaler merah... same dengan bunga yang pengantin tu pegang rupanya... Hopefully tak layu tinggal dalam kereta tu

Makcik tu tunjuk ape tah... pengantin lelaki tengok ke tak yang makcik tu tunjk...tah2 si Abong dok menjeling isteri dia.. Auuwwww... wakakkaakaka
Eh Dino pun ade la... sorry la dino...nampak badan ko sikit jer...

Red Carpet beb....

Kak Zaimah melayan kerenah si kembar...hehehehehe

Anak daus geram tengok camera aku tuh... aku nampak telinga anak ko jer la daus...hehehehe

Nasib baik ko kenal aku bong... kalaw tak kenal memang r...hahhaha

Ok la aku blah dulu... nak gi date dengan tunang aku lak ok...ohohohohoho...

No comments:

Post a Comment

thanx for the comment...

Blogger templates

Popular Posts